توری در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی

توری در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

توری در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی

بهرام پروهان

در گذشته تصور می شد پنجره های آلومینیومی دوستدار محیط زیست می باشند به همین دلیل مورد توجه عموم قرار گرفت اما با روی کار آمدن پروفیل یو پی وی سی, آلومینیوم کنار گذاشته شده است. با پیشرفت علم در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی نیز وارد بازار شد که در راستای آن توری در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی ساخته و در اختیار مشتریان گرامی قرار گرفته شد.
توری در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی درگذشته جزء بهترین و پرکاربرد ترین گزینه ها برای استفاده در ساختمان ها بوده اند و دلیل این استقبال تنوع بی نظیر, قابل بازیافت بودن, سبکی و مناسب بودن برای هر شرایط جوی می باشد اما مهمترین مشکل آنها اتلاف انرژی بود که با پیشرفت علم و تکنولوژی در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی جایگزین پنجره های قدیمی شدند.
از تفاوت های اصلی درب و پنجره های دوجداره upvc با آلومینیومی https://upvc.pro/ می توان مقاومت در برابر پوسیدگی و تغییر رنگ, زیبایی, عایق بودن و مقاومت در برابر آتش سوزی و اشتعال را نام برد. همان طور که اشاره شد آلومینیوم حرارت را از خود عبور داده و رسانای گرماست و باعث اتلاف انرژی می گردد. برای حل این مشکل تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی ماده ای به نام ترمال بریک به فریم پنجره های خود اضافه کردند که این ماده میزان عایق بودن درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی را افزایش داده ولی فریم پنجره یکپارچگی خود را از دست می دهد. در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی به مرور زمان کدرشده و زیبایی خود را از دست می دهند. در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی ترمال بریک https://upvc.pro/ نیز به طور کلی از درب و پنجره های دوجداره یوپی وی سی زیبایی کمتری دارد و به دلیل عدم اجرای خم و دیگر اشکال به دلیل مشکلات فنی یا هزینه بسیار بالا، در طراحی و زیبایی نمای ساختمان نمی توان بر روی آن حساب کرد .

پنجره آلمینیومی ترمال بریک

مشخصات فنی توری در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی بدین شرح می باشد:
• کیفیت مناسب هوابندی و آب بندی با استفاده از نوارهای هوابندی و لاستیک EPDM و یا سیلیکون
• دارا بودن دو نوع سیستم ساده و گرمابند (THERMAL BREAK)
• قابلیت نصب شیشه تک جداره و دو جداره
• استفاده از سیستم پروفیل های سبک و یا سنگین جهت ابعاد متفاوت
• امکان ساخت در دو نوع سری ۵۰ و ۷۰ با ضخامت پروفیل ۵۰ و ۷۰ میلیمتر در سیستم گرمابند
یراق آلات مورد استفاده در در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب, تعویض, تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص کارشناسان دارد. عملکرد روان یراق آلات روتو را میتوان به وسیله حرکت دستگیره ارزیابی کرد. گشتاور قفل شدن و باز شدن دستگیره پنجره براساس استاندارد نرمال صنعتی آلمان با مقدار حداکثر ۱۰ نیوتن بر متر تعیین شده است. یراق دو حالت بازشوی پنجره دو جداره ROTO برای امکان رگلاژ دوبعدی و سه بعدی طراحی شد ه اند. رگلاژ نادرست توسط افراد معمولی و غیر متخصص یراق آلات روتو ROTO میتواند باعث شود پنجره دیگر عملکرد مطلوب اولیه را نداشته باشد و دچار مشکل شود. بحث ایمنی و ضدسرقت بودن توری در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد..
خدمات تعمیرات تخصصی توری در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی
– تعمیرات رفع گیر و رگلاژ و رفع مشکلات بوجود امده در هنگام باز و بسته کردن درب و پنجره یو پی وی سی
– افزودن بازشو به پنجره های فیکس
– تعمیر و تعویض یراق آلات نامرغوب
– تعویض و اضافه کردن لولا به پنجره upvc و آلومینیومی
– تعویض شیشه های نامناسب و شکسته
– تعمیرات فریم لس و تعویض لولای بازشو
– تعویض لاستیک (نوار) اطراف پنجره upvc و آلومینیومی

توری پنجره دوجداره

– تعویض و تعمیر اسپانولیت
– تعمیر و تعویض دستگیره از کار افتاده پنجره های دوجداره https://upvc.pro/
مراحل نصب توری در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی به این شکل است که بعد از توافق طرفین نیروهای متخصص تیم کاری ما اقدام به اندازه گیری دقیق می کنند و بعد از اعلام ابعاد به کارگاه مراحل ساخت اغاز می شود و بعد از ساخت ، نصاب توری یو پی وی سی در محل مورد نظر حاضر شده و اقدام به نصب توری می کند و اموزش های لازم برای نگه داری و شستشوی توری در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی را می دهد و پس از تحویل به کارفرما تاییده لازم را می گیرد.
یراق آلات و توری در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی :
یراق آلات در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب , تعویض , تعمیر و یا رگلاژ https://upvc.pro/ نیاز به تخصص دارد.
توری در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی مزایای بسیار فراوانی دارند اما به شرطی که به بهترین حالت مونتاژ شوند و متریالی که برای ساخت آنها استفاده می شوند استانداردهای لازم را را داشته باشند و توسط نصاب ماهر نصب شوند، به درستی استفاده و نگه داری گردند و در صورت بروز مشکل با سرویس کار و تعمیرکار شرکت مربوطه تماس گرفته شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: